کتاب باری دیگر برایدزهد

اثر اولین وو از انتشارات مروارید - مترجم: سهیل سمی-ادبیات اقتباسی

داستان از زبان کاپیتان چارلز رایدر روایت می‌شود. او که در سال 1944 به همراه واحد نظامی‌اش به قصر برایدزهد آمده تا در آنجا مستقر شوند، به یاد تجربه جوانی‌اش در این قصر می‌افتد و داستان با بازگشت به گذشته چارلز ادامه پیدا می‌کند.
رایدر به یاد می‌آورد که در سال 1922 در دانشگاه آکسفورد درس می‌خوانده. در همین‌جا بوده که او با سباستین فلیت و خانواده‌اش آشنا می‌شود و دفعات مختلفی را در برایدزهد، ملک خانوادگی فلیت‌ها، مهمان این خانواده‌ی ثروتمند و آریستوکرات بوده است.
داستان در بخش اعظم خود به تجربه رایدر با خانواده فلیت می‌پردازد. رایدر روش زندگی و طرز تفکر این خانواده‌ی آریستوکرات را با جزئیات شرح می‌دهد و نویسنده ضمن شرح مبسوط معماری برایدزهد و غذاهای مختلفی که بر سر میز خانواده فلیت سرو می‌شود، توصیف دقیقی از محیط رو به زوال آریستوکراسی انگلستان در ابتدای قرن بیستم بدست می‌دهد.
داستان با این جملات آغاز می‌شود:
"گفتم: "قبلا اینجا بودم." قبلا به آنجا رفته بودم؛ اولین بار به همراه سباستیان، در یکی از روزهای آفتابی ژوئن بیست و اندی سال پیش، وقتی خندق‌ها از جعفری کوهی و اسپیره‌ی چمنی یکسره سفید، و هوا از بوهای خوش تابستان اشباع بود؛ روز واقعا زیبا و باشکوهی بود، از آن روزها که در آب و هوای دیار ما فقط سالی یکی دو بار شاهدش هستیم. وقتی که برگ‌ها و گل‌ها و سنگ‌های روشن از نور خورشید و سایه‌ها همگی نمایشگر شکوه خداوند می‌شوند، و با این‌که قبلا بارها، و با حس و حال‌های متفاوت، به آن‌جا رفته بودم، در آن لحظه، قلبم خاطره‌ی نخستین دیدارم را از آن‌جا در ذهنم بیدار می‌کرد.
آن روز هم بدون آن‌که مقصدم را بدانم به این‌جا آمده بودم. آن‌جا ایتزویک بود. آکسفورد - غوطه‌ور و محو شده، غیرقابل نجات مثل لاینس، در یک آن پوشیده از سیل - آکسفورد، در آن روزها هنوز شهر آشنایی بود. در خیابان‌های وسیع و ساکتش، مردها راه می‌رفتند و مثل روزگار نیومن حرف می‌زدند؛ مه‌های پاییزی‌اش، بهار خاکستری‌اش، و زیبایی و شکوه نادر روزهای تابستانی‌اش - مثل آن روز - هنگامی که درختان شاه‌بلوط به شکوفه نشسته و ناقوس‌ها برفراز شیروانی‌ها و گنبدها، بلند و واضح به صدا درآمده بودند، بخارهای لطیف هزار سال علم و دانش را بیرون می‌دادند ..."


خرید کتاب باری دیگر برایدزهد
جستجوی کتاب باری دیگر برایدزهد در گودریدز

معرفی کتاب باری دیگر برایدزهد از نگاه کاربران
بررسی فلش این یک کتاب در مورد برخی از جوانان بسیار ثروتمند، بی نظیر، ناراضی بود که اعتراف کرد که دین منجر به نابودی آن شد. (مشاهده اسپویلر) [جالب اینکه کتاب در رابطه با همجنسگرایی تقریبا تشویق شد. هیچ چیز برگر نیست بر خلاف آنچه که ظاهرا در زمان واقعی در انگلستان اتفاق می افتد زمانی که یک عمل جنایی بود. همچنین جالب بود این بود که هک های فمینیست من در هنگام خواندن این کتاب مطرح نشدند. اگرچه زنان واقعا از این کتاب نبودند، نقش آنها نزدیک به مساوات عادلانه بود. درواقع در این دنیا، ووه یک ماتریالتی کارکردی (و به شدت ناکارآمد) ایجاد می کند. به هر حال، زنان در رمان هر دو رنج می برند و رنج می برند، مثل زندگی. (مخفی کردن اسپویلر)] من به خصوص نقل مکان کرد یا سرمایه گذاری در هر یک از شخصیت ها و یا مبارزات خود را. احساس عاطفی من ناخوشایند بود، شاید نکته ای باشد. برای اینکه صادقانه (علاوه بر چالش Hardier 2017 من)، من به این کتاب علاقه مند شدم زیرا می خواستم کمی درباره ی کاتولیک ها و طرز فکر کاتولیک یاد بگیرم؛ یک شکل @ otherness @ که همیشه من را ناراحت کرده است این رمان به این معنی است که کاتولیکها در میان گناه عظیم زندگی می کنند و قادر به اندازه گیری هرگونه استانداردهای مورد انتظار نیستند. بدیهی است که این کتاب نقطه نظر و کار داستان است؛ به نظر نمی رسد که دین را به طور کلی نمایندگی کند. اما برای این دختر به دنبال از طریق پنجره و به دنبال کمی درک؛ هیچ جرقه ای روشن نبود به طور کلی، یک نگاه جالب (در یک کپسول زمان) در کراس بالایی انگلستان و حساسیت در دهه 1940. 3.5 ستاره برای این قابل شنیدن است. روایت جریم ایرون بسیار لذت بخش بود.

مشاهده لینک اصلی
این کتاب را پس از سال های پیش سری PBS بخوانید. سری این کتاب درست بود و ظرافت و تراژدی یک دوره از دست رفته را در زندگی بریتانیا نشان می دهد. این داستان دو مرد جوان، خانواده آنها و درهم آمیختن زندگی آنهاست. زندگی خیلی کندتر بود، مردم برای شام لباس می زدند، مکالمه متفکرانه بود. با این حال، بیماری، سرکوب، الکل وجود دارد. کتاب را بخوانید و DVD را اجاره کنید. کلاسیک بی انتها

مشاهده لینک اصلی
Î ¥ Ï € Î¬Ï Ï· ÎÎ ÎÎ Î Î Ï \"Î ¹ ÏÔÏ\" Î · Î½Î¿ÏƒÏ «Î ± λ ÎÎÎÎÎ ± Ï ‰ Ï، θÎμΠ± Ï € Î¿Ï ... μÎμ ÎμÎ »ÎºÏ ÎÏι ÎÎ½Ï \"ονΠ±، ÎÏÏÏÏ ‰ Ï، ÎÎÎÎÎ ± Ï\" ÎÏ ÏÏÏ ‡ ÎÏÏ \"ÎÎÎÎ ÎÏÏ\" ÎÎ Î Î Î ÏÔÎμ σΠ· Î Î Î Î ÎÎÏÏ \"ικό βΠ± θμό μÎμ Ï\" Î · νκνΠ· σΠ· μÎμÏ \"Î ± Î¾Ï Ï Ù ÎÎÏÏÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎ ± Ï، κΠ± ι ÎÎÎÎÏÏÎμÏ ... σΠ· Ï، Ï € Î¿Ï ... κΠ± θ Î¿Ï ÎÎÎÎÎÌι Ï \"Î · ÎÏÏ ‰ ή μΠ± Ï، ÏÔÎμ όλ Î · Ï »Î · Ï، Ï« Î · Î Î Ï »Î ± ιΠ· Ï € Î¿Ï Î²Î ± Ï € Ï Î¿Ï، Ï «ÎÀ ΠÎÎ ÎÎ ÏÏ ÏÏÏÏ † ÎÏÏ ... κϻ ο. Î \"νννΠ± ι Ï\" Ï ... Ï ‡ Î ‡ ÎÎ ‡ Ï ‰ ÎÎÏ ... Î · Î½Î¿ÏƒÏ «Î ± λ ÎÎÎÎÎ ± Î ± Ï € Î¿Ï «ÎÎλ ÎÏί Ï \"ο Î ÕÎÎÎΠνικό @ κΠ± Ï ÏƒÎ¹Î¼Î¿ Ï ... λ ικό @ Ï \"Î · Ï، Ï\" ÎÎ ‡ ÎÎ ‡ Î، ÏÔÎμ Ï € ÎÎÎ »Î» ÎÏ، Ï » Î · Ï، ÎÏÎºÏ † άνσÎμιÏ، κΠ± ι Ï \"ο @ Î • Ï ‰ Î ‰ ÏÏ\" ÏÎÎÏ † ή ÏÔÏ \"ο ÎœÏ ÏÎÎÎÎÎνÏ\" ÏÎÏÏ ‡ ÎÎÏÎÏÏ \"\" Ï † ÎÎ »ÎÎÎÏÏ« ÎÎ Î ÎÎÎ »ÏŒÎºÎ» Î · Ï Î ¿Î            ... Ï «ÏŒ Ï» ο μÎμίγμΠ±. Î Ï Î، ÎÎ ÎÎ Ï \"Î¿Ï Ï\" Î¿Ï ...، ο Î®Ï Ï ‰ άÏ، Ï \"Î¿Ï ... Î¼Î¿Ï ... ÎÎÎÎÎÎÎÎÎ Î ¹ Î Î Î Î Î Ï ‡ Î ® Ï، ÏƒÏ ... Î¼Ï € Î ± θήÏ،، Î ± ν κΠ± ι Î ± νήκÎÌι σÎμ ÎνΠ± Ï â € Î ± Î½Ï \"ÎμÎ\" ÏŽÏ، Î'ιΠ± Ï † Î¿Ï ÎÏÏ \" ικό ÏŒ ÎÏÏ Î²Î¬ ÎÎ »Î» ÎÎÎÎÎ Î »Î» ÎÎÎÎÎ، Î ± Ï ... Ï »ÏŒ ÎÎ ÎÎ ÎÏÏÏÏ، Î ± Ï Î¹ÏƒÏ« Î¿ÎºÏ ÎÂ Ï »Î¹ÎºÎÏ، Î Ï Ï ... νϫ Î · Ï Î · Ï \"ικÎÏ Î¼Îμ Ï\" Î · ν Ï € Î ± Ï Î ± ÎÎÎÎÏÏιΠ± κή ÎννοιΠ± ÎºÏ ÎºÎ »Î¿Ï ...، Ï« ÎÎν Î¿Ï € οΠ¯Î¿ ²Î »ÎÏ ÎÎ ÎÎ ÎÎ ÎÎ Î Î Î ÎÎ ÎÏÎ ÎÎ Î Î Î Î Î Î ÎÏÏ، Ï € Î ‡ ÎÏ ÏÎ ‡ ÎÏÏ« Î Î Î Î Î · ÎÏÏ ÎÏ ‡ ή، Î ¿Î¹ Î ± ξίÎμÏ، κΠ± ι οι Ï € Î ± ÏÎÎ Î'ÏŒÏÔÎμιÏ، Ï \"Î¿Ï .... Î \"Îν θΠ± Ï ... Ï € Î¬Ï Î¾Îμι Ï € Ï Î²Ï † Î ± νÏÞÏ، κΠ± μίΠ± ÎμÏ € ισÏ\" Ï Î¿Ï † ή ÏƒÏ \"ο ÎÏ Ï € Ï Î¬Î¹Î½Ï \"ÏÏÏ ‡ ÎνÎ\"، Ï € Î ± Ïά άόνο μÎÏƒÏ ‰ Ï \"Ï ‰ ν Î ± νΠ± μνήσÎμÏ ‰ ν. Îïι ÎÎÎνΠ± ι ÎÏÏ ÎÎÎ ÎÎ½Ï ‰ Ï، ÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎ ÏÅÍÈÖ ... ÏÔÏ ... ÎÎÎ ÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎÍÎ Ï \"ÎÎν ÏÏÏ ÎÏÏ ‡ Î ÎÎÎ Î Î ÎÎ ÎÎ ÎÎÎÏÏÏÏÏÏ\" Î ·، Ï € Ï Î¿ÎºÎμιμÎÎ½Î¿Ï ... νΠ± Ï \"Î ± Ï ... Ï\" Î¹ÏƒÏ \"ÎÎÎÎ ÎÎ ÎÎ Î Î ÎÎ Î Î Î Î Î Î Î Î Î Ï ÏÔÎÌÎ ¹ Ï\" ο Î Î Î ÎÎ Î Î Î Î Î Î ¿ ؛ ÎñÎ ± Ï \"ά Ï Ï Ï ÏÏÏ\" βν، Ï \"ο Ï\" Î ± Î \"ÎνÏ\" ο Ï \"Î¿Ï ... ÏÔÏ ... ÎÎÎÏ Î Î Î ÎÎ ÎÎ ÎÎÎ Î Î Î، κΠ± Ï \"ά Î'ÏμÏ Ï\" ÎÏÏ ÎÎ Î Î، Î · ÎμιΠ»Î¹ÎºÏ ίνÎμιΠ± Ï\" Ï ‰ ν Î ± ισθΠ· ÎŒÎ¬Ï \"Ï ‰ ν Ï\" Î¿Ï ...، όσο Î'ιΠ± ÏÎ ÎÏ ÎÏÏ \"ικÎÏ، κι Î ± ν ÎÎÎÎÎÎÎÎÎÎ Î Î Î Î Î ÎÏÎ ... νθήκÎμÏ، κΠ± ι Î · κοσμοθÎμÏ ‰ ÏÎÎÎ ± Ï \"Î¿Ï .... ÎÎÎ ± σική ÎÎ½ÏƒÏ \"Î ± σΠ·: οÎÎÎÎÎÎ ± Ï، Î £. Î|Î¹Ï \"ÎÎ ÎÎ Î Î Î\" Î½Ï \". Î'νΠ± Ï € ÏŒÏ † ÎÏÏ ... ÎºÏ \"Î · Î · ÏÔÏ ÎÎÎÏ Î · Ï · ÎÎ Î Î Ï، Î²Î¬Ï Î¿Ï، Ï\" Î¿Ï ... κ. Î \"Î¿Ï ... Ï ‰ Ï € Ï Î²Ï † ÎΠνÏÞÏ،.

مشاهده لینک اصلی
این یک کتاب تفکر است. در ابتدا اولین واکنش من بعد از تکمیل این کتاب این بود: @ چه جالب از اذیت ها @ پس از انعکاس بیشتر، من با این بیانیه ایستادم، اما می توانم ببینم که هر کدام از شخصیت ها ناقص بوده و چگونه نقایص فردی هر کدام شخصیت ها با روابط با دیگران تشدید می شود. برای من، اکثر کتاب به نظر می رسید حمله به کاتولیک است، که موجب ایجاد بسیاری از شکاف در خانواده Flyte. در طول هر دو، سباستین و جولیا به شدت با ایمان خود مبارزه می کنند، اما بعد از آن به بحران تبدیل می شوند - حتی برای انجام آن برای آن قربانی می کنند. من این را خواندم که این به معنای واکنش به کاتولیک است، اما اگر آن را نمی بینم، آن بزرگ نیست. پیام اصلی به نظر می رسد چیزی شبیه،Run تا آنجا که می خواهید، شما نمی توانید از من دور شوید! @ به معنی کاتولیک. من کاملا مطمئنم که این راهی نیست که افراد را به تبدیل یا به ... بازگرداند (؟). هر یک از شخصیت های اصلی، در یک زمان یا دیگر، به نظر می رسد از زندگی، از خانواده، حتی از خود جدا شده اند. به سختی اعتقاد دارم که عمیق احساسی دارند. آنها هر انسانی را که ممکن است داشته باشند، سرکوب کرده اند. هر دلیلی می تواند وجود داشته باشد: بدتر شدن سیستم طبقاتی، شکستگی های خانوادگی، از دست دادن ایمان، عدم توانایی در برابر واقعیت، مقاومت در برابر بلوغ. من نمی گویم دلایل دلخواه شما را دارند یا دلایل توجیهی دارند در حقیقت، بسیاری از آنها چیزهایی هستند که هر کس تجربه می کند، اما همه ما به نظر می رسد از طریق آن. چارلز رایدر تماس با Flytes حفظ شده است به اعتبار او؛ من بعد از اینکه از خانه شان بیرون ریختم، آنها را نادیده گرفتم. من تعجب می کنم، اگرچه علاقه اش از محبت واقعی و یا برای آنها ترسید. در نهایت، او فقط پسر کوچکی بود که با انگشت شستشوی خود را به دوید. آنها بیش از حد قصد تخریب خودشان را داشتند تا چارلز به آنها کمک کند. با تشکر از K.K. برای کمک به من با سوالات Catholicism.

مشاهده لینک اصلی
4 و 1/2 ستاره من از این کتاب فوق العاده لذت بردم: نوشتن، عقل، شخصیت ها، گفتگو. جک که من هستم، حتی در ساختار جملات آشکار شدم - همه آنها semicolons (هیچ کس از آنها استفاده می کند تا آنجا که دیگر)؛ من آنها را دوست داشتم! حتی پس از این همه گفتن، من به جای آن 5 (و نه) 4 (و نیم) ستاره ها را می دهم، هر چند من مطمئن نیستم که چرا در موضوع و (گاهی) خلق و خو، این کتاب به من یادآوری کرد، گاهی اوقات از پایان امور یک رمان که خیلی بیشتر از من تاثیر گذاشت. شاید آنچه را که من را از دادن 5 ستاره محروم کرد، یک فاصله مشخص بین خواننده و متن است؛ هرچند، به احتمال زیاد، این فاصله به طور عمدی است، چون رمان یک خاطره است و صدای دلتنگی است - یادآوری خانواده و نوع زندگی که در حال حاضر به راوی از دست داده است.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب باری دیگر برایدزهد


 کتاب رابینسون کروزو
 کتاب مسخ
 کتاب به هیچ کس نگو
 کتاب ابله
 کتاب آمریکا
 کتاب لطیف است شب